Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie vybrané čínské firmy při vstupu na český trh a budování pozice na tomto trhu
Mrázková, Kristýna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Paleček, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce je rozdělena do čtyř částí. První část je věnována vzájemným obchodním a investičním vztahům mezi Českou republikou a Čínou, dále čtenáři podrobněji představuje čínskou provincii Sichuan a její vztahy s Českou republikou. V závěru se pak zabývá založením společnosti Changhong Europe Electric s.r.o. Samotná společnost je čtenáři představena ve druhé části práce, která pojednává o mateřské společnosti v čínském Sichuanu, o činnosti společnosti Changhong Europe Electric s.r.o. a její produktové nabídce. Zajímavostí je poté pasáž o kulturních odlišnostech čínských zaměstnanců. Třetí část práce se zabývá marketingovou strategií společnosti na českém trhu. Rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu a celkovou SWOT analýzu společnosti. Poslední část práce je pak věnována expanzi společnosti do dalších států Evropy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.